THE DECISIVE MOMENT, The eternal moment

Ballyshannon Beach, 31 August 2010

Temple House Festival, 12 September 2010

Temple House Festival, 12 September 2010

Temple House Festival, 11 September 2010

Com no citar a Cartier Bresson posant aquest títol a l'entrada. Pels que no el conegueu (en la distància, jo tampoc he tingut l'honor de ser fotografiada per ell) aquest fotògraf és considerat el pare del fotoperiodisme modern, i era un home que tenia una magistral capacitat de composar, d'organitzar la imatge fins a aconseguir l'òptim equilibri expressiu. A més a més, en el seu llibre "The decisive moment" es poden observar les seves fotografies, com a obres d'art que conserven l'essència del moment, la màgia del lloc i fa que les fotografies no esdevinguin velles amb el pas del temps sinó encara més belles. Perdoneu-me si m'equivoco, però crec que Irlanda m'està concedint el desig de poder fer aquest tipus de fotografies. Sé que encara sóc incapaç de fer-ne una bona sel·lecció. En aquesta entrada us en mostro algunes que crec que s'adiuen més amb la descripció del "moment etern", potser perquè m'agradaria que aquest moment fos etern,... Hauria de fer una única entrada per les fotos de la platja però... potser les podré preparar per una futura exposició, perquè em vindria molt de gust :-)
Et preguntaràs.. perquè en blanc i negre? Perquè quedàven més bé així al passar-les per photoshop? Doncs no, perquè les vaig imaginar en blanc i negre, i perquè m'agradaria que les poguéssis criticar en quant a composició, no en quant a tonalitat. Només n'hi ha una en color, perquè penso que es perd molta informació al veure-la en blanc i negre.

Cap de setmana intens a Ballymote. Acabo d'assistir al meu primer festival de música a Irlanda (Temple House Festival) i he de dir que m'ha meravellat. La màgia es respirava per tots els racons, nens pertot arreu jugant amb els pallassos, fades i insectes de tamany humà, sota els bolets, o asseguts al voltant d'un druida que ens explicava un conte avans d'anar a dormir. A part d'això, la música variada feia que poguéssis assistir en un mateix dia a un concert de música tradicional, després fer una cervesa escoltant un grup de rock i acabar la nit amb una sessió de música electrònica, però de la bona, no un xumba-xumba...

LLISTA DE COSES FETES (no previstes):
- Anar a un festival de música a Irlanda i passar-m'ho teta

LLISTA DE COSES PER FER:

- Aprendre anglès as much as I can (en procés)
- Aprendre a tocar Tin Whistle(en procés)
- Escoltar música tradicional irlandesa mentre em prenc una Guiness.
- Fer alguna fotografia nocturna
- Fer alguna fotografia amb tormenta
- Fer alguna fotografia nocturna amb tormenta!!!
- Enjoy myself a lot(en procés)
-...

Són les 23.55 d'un dimarts a Irlanda, i me'n vaig a dormir, i a somiar ... una mica més.

Bona nit *****

Comentaris

Entrades populars