The Man and the Sea


This picture has been roaming around my computer for some time. Someday I decided to review all the pictures I took in Ireland during my first year there, just to do a bit of cleaning on my computer. This one came up, and it reminded me of the painting of Caspar Friedrich, called Wanderer above the Sea of Fog. I edited the colors of the image to give give a similar hue as the one in the painting. This picture was taken in Bundoran, in September 2010, views of the Donegal Bay with Sliabh Liagh Cliffs on the back.

Aquesta foto ha estat rondant pel meu ordinador per un temps. Un dia vaig decidir revisar totes les fotos que vaig fer durant el meu primer any a Irlanda, per fer una mica de neteja al meu ordinador. Aquesta va aparèixer, i em va recordar al quadre de Caspar Friedrich, anomenat El viatger sobre el mar de boira. He editat els colors de la imatge per donar una tonalitat similar a la del quadre. Aquesta fotografia va ser presa a Bundoran al setembre de 2010, vistes de la badia de Donegal amb els penyasegats Sliabh Liagh al fons.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars