The first Glimpse of Hamburg









Hamburg City has a really nice light, eventhough it's pretty cold these days (-13° yesterday).
Between the light and rapid pace of some busy men with suits and briefcases, you can also see two cold lovers with no rush to be warmed up in the sun near the frozen and white Alster. My "schwarz tee" is the only thing that helps to keep me warm once I head towards the deutsch language school. It will be a hard and long walk if I want to get it right, but I think it will be nice if during these walks I can catch these little beauty pieces of light that show in front of me. I felt pretty comfortable in front of these pictures, it was easy to be there, in some of them the scene gathered together remaining in harmony for few minutes, but in some of them I should have waited few more seconds before shooting.
Learned that, let's wish this city gives me more of this little improvised pictoresque harmony to catch. It has not been love at first sight, but it makes me wonder if it will be a short but intense "thing".
Anyway, I'm enjoying already, hope u too.

La ciutat d'Hamburg té una llum realment bonica, tot i que és un pèl fresqueta aquests dies (-13° ahir).
Entre el pas lleuger i ràpid d'alguns homes ocupats, entrajats i amb maletins, també es pot veure una parella d'enamorats sense pressa per escalfar-se amb el solet davant un Alster blanc i gelat. El meu "schwarz tee" és  l'únic que intenta mantenir-me en escalfor un cop em dirigeixo cap a l'escola d'alemany. Serà un camí llarg i pesat si ho vull fer bé però crec que valdrà la pena si durant aquestes caminades puc captar aquests petits trossets de llum embolcallats amb bellesa que es presenten davant meu. Em vaig sentir bastant a gust davant aquestes fotos, vas ser fàcil ser allí, fins i tot en alguna d'elles l'escena es va preparar davant els meus ulls mantenint-se en harmonia durant uns minuts, tot i que en alguna d'elles hauria d'haver esperat uns segons més abans de disparar.
Après això toca desitjar que aquesta ciutat em regali uns quants moments més d'aquesta improvitzada harmonia pictoresca per capturar. No ha estat un amor a primera vista, però em fa pensar que pot ser un quelcom curt però intens.
Igualment jo ja estic disfrutant, espero que tu també.

Listening to Memories of an Old Friend, by Angus & Julia Stone.
Gute nacht! :)

Comentaris

Entrades populars