my favourite time of the day


08:07, Bundoran, Ireland


17:30, Bundoran, Ireland

18:03, Sligo, Ireland

19:20, Bundoran, Ireland


... do you have your favourite time of the day?

Us explico dues historietes, sobre els meus moments preferits del dia.

08:07, Bundoran, Ireland. Comença a arribar el fred. Un matí més em llevo a les 7 40, em faig una dutxeta ràpida, em poso la roba d'estar per "casa" i em disposo a viure un altre dia de la meva experiència "aupairil". Els matins són bastant senzills: llevar-se, buidar el rentaplats (si ho sap ma mare em farà fer-ho cada dia quan torni...), preparar-me un capuccino i un bol de cereals, i preparar quelcom per alimentar els tres belluguins que corren per la casa. Després d'això em vesteixo, em poso l'impermeable, agafo la bici, la llibreta, els apunts i la càmera, i me'n vaig tres horetes a classes d'anglès. Easy. Però aquest dia em llevo i noto que arriba el fred, ves per on. Em dutxo amb l'aigua un pèl més calenta que el dia anterior, i quan surto del lavabo m'estic dos minutets més amb les tovalloles cobrint-me el cos avans de decidir que m'he d'acabar vestint en algun moment del dia. També això fa que surti més tard de l'habitació, i que al sortir-ne a les vuit i set, una barreja de sol-núvols-finestra-paret em regali aquesta foto. Gràcies Irlanda.

19:20, Bundoran, Ireland. Després d'un dia no massa esgotador amb els nens, em disposo a estudiar anglès a la saleta que la família m'ha habilitat per estar aïllada de l'enrenou. M'assec a la cadira, engego l'ordinador, repasso el "feisbuc", toco la whistle i la guitarra, miro per la finestra... però quan encenc el llum, una bufada de nostàlgia s'apodera de mi, i tots els sentits es coordinen per fer-me creure, per un moment, que sóc a casa, uns quants quilòmetres enllà d'on sóc ara mateix. Tot em fa imaginar, en una mil·lèsima de segon potser, que la mare entra per la porta i em diu "- Elena, a sopar". I amb la bocanada d'aire que entra al obrir la porta, oloro el flaire del caldo acabat de fer, i sento mon germà cridant "- paro jo la taula!". I al tancar-se la porta dins la meva imaginació, els meus ulls es tornen a fixar en l'horitzó, assaborint encara l'oloreta de l'escudella, agraïnt a Irlanda que em brindi aquests moments, que fan que pensi que no sóc tan lluny de casa. Gràcies Irlanda, altre cop.

Comentaris

Entrades populars