Sláinte!








Són les 23:23, hora Irlandesa

Per fi... un somni fet realitat. Un dels molts que tenia "per complir", i un més que se'n va a la llista dels "complerts". Espero però, poder-n'hi enviar algun més en aquesta última llista quan acabi l'experiència aquí. Fa una setmana que he arribat a Irlanda. M'hi estaré per sis mesos, treballant com Au-pair. La cosa no podria anar millor: una família entranyable i molt amistosa, una casa de pel·lícula, unes vistes immillorables i tot això en una terra màgica. Una terra que sempre havia volgut visitar, no em preguntis perquè perquè no t'ho sabré dir, com moltes altres coses que t'atrauen, i no saps perquè, simplement, perquè sí.

L'anglès millora cada dia, perquè si no ho ja me'n puc tornar cap a casa... i és que el primer dia no entenia quasi res. Encara continuo pensant en català quan estic sola, però se'm colen quatre paraules en anglès entremig. Ja no tradueixo del català quan parlo amb gent, i sé que això és bo! Ahir vaig somiar en anglès lo rar és que tot i que el meu cap generava el somni no vaig aconseguir entendre què em deien els personatges de la història. Això ja no és tant bo...

Tinc una guitarra a l'habitació ja, i si tot va bé d'aquí uns dies començaré les classes de Tin Whistle. Penso actualitzar quan faci el meu primer concert de música tradicional Irlandesa (un altre que vol anar a la llista de "complerts":P)

Trobo a faltar la meva gent, però quan penso tot el que vull fer encara aquí, i com ho trobaré a faltar quan ja no ho tingui, penso que m'hi vull quedar tot el temps que pugui. Aprofitar-ho al màxim. Tot i que enyoro el pa amb tomàquet, Catalunya en general, els amics, la família... prometo passar-m'ho tant bé com pugui, i intentaré trobar-te a faltar només de tant en tant...

En concret aquesta actualització no és una historieta, és la introducció mal feta d'una història que segur que serà una de les més emocionants de la meva vida, i que espero que es vagi convertint en petites historietes per poder anar penjant. Com sempre acompanyades de les fotografies, que donaran peu a les paraules.

LLISTA DE COSES PER FER:

- Aprendre anglès as much as I can
- Aprendre a tocar Tin Whistle
- Escoltar música tradicional irlandesa mentre em prenc una Guiness.
- Fer alguna fotografia nocturna
- Fer alguna fotografia amb tormenta
- Fer alguna fotografia nocturna amb tormenta!!!
- Enjoy myself a lot
-...


Són les 23.45,
res més per avui.
Demà més classes, més nens que cuidar i més hores per disfrutar.

Bona nit...

Comentaris

Entrades populars