BE WATER MY FRIEND






Encara no em ve de gust que sigui estiu (com si jo ho pogués decidir), però acabo de rescatar aquestes fotografies d'una carpeta del meu disc dur, i trobo que ténen bones llums, una certa plasticitat i són força estètiques. Vaja, que m'agraden doncs. Després del debat de Caja Azul aquest passat dissabte a Barcelona, he remirat algunes fotografies basant-me amb el que va dir en Rafa Badia, quines fotos vaig fer pel plaer de fotografiar, pel plaer d'agafar la càmera, sortir un dia a passejar, sense sortir a buscar "la foto", sinó esperant a veure què em trobo. Doncs crec que aquestes me les vaig trobar, anant a passar un dia al riu amb els amics, amb la intenció de tirar-me més d'un cop des de dalt del salt, però la primera vegada em va fer tanta por que ja no hi vaig tornar. Així que vaig anar a fer el tomet amb la càmera a les mans i la vista al terreny, fins que alguna cosa feia que hagués de moure la càmera a la vista i aquestes al terreny, per poder-ho capturar. I aquí en teniu els resultats.

Fotografies fetes al salt d'aigua del pont d'Armentera, l'estiu del 2009.

Comentaris

Entrades populars