let it snow!








Bon any!
Començem aquest 2010 amb una nevadeta al Pla, tot i això encara hi ha persones a les que no els agrada que nevi. I he descobert que als meus gats tampoc els entusiasma massa que diguem. Però quan el meu germà m'ha despertat avui al matí, i ha obert la persiana de cop, al veure com estava el terrat m'he dit... a fotografiar!!! Amb la que estava caient només he aguantat uns vint minutets entre vídeos i fotos, i quan ja no notava ni el dit índex ni la punta del nas, he tornat cap a casa. A la tarda ha minvat el temporal, ja no nevava i els fotògrafs del poble començaven a treure els objectius pel carrer. O sigui que m'he tornat a dir... a fotografiar!!! i jo i ma mare hem anat a donar un tomb pel poble. El més divertit ha sigut veure com els mossos es posaven les cadenes, i "manyosos" no seria la paraula que millor els podria definir. Tres fotos que m'encanten i un recull de vídeos que editaré demà (que ara ja es massa tard) és el millor d'avui.
Aquí us deixo unes quantes fotos de la tarda, amb postpro inclosa que les deix més ... més... més maques, penso.

Són les dues i vint-i-tres de la matinada, i espero que demà no s'hagi fos tota la neu per poder tornar a tombar amb la càmera...Bonanit!

Comentaris

Entrades populars