Quin dilema!


Ja és tardor. Tot i això encara no fa fred, i aquest any, pel meu aniversari no ha plogut, i sembla que no ho farà en dies.
Aquesta foto m'encanta, suposo que m'estava marejant de tant donar tombs a la cadireta. Bé, no ho recordo, com tampoc recordo quina és la primera fotografia que vaig fer. És el que em pregunto ara mateix. Com puc saber quina és la primera fotografia que vaig fer?¿? Renoi, quin dilema... i és que puc saber quina és la primera "grafia" que em van fer, sense cap dubte és una ecografia, i la primera fotografia també, la que estic als braços de la mare amb uns minuts de vida al darrere... també puc saber quina és la primera càmera que vaig agafar, pel primer visor que vaig mirar... és clar, una d'aquelles de joguina en les que l'objectiu es convertia en un ninotet simpàtic que sortia de cop i fent soroll en apretar el disparador. També recordo que una de les primeres càmeres que vaig tenir era una polaroid. Que cars que n'éren els carrets, costaven igual o més que la càmera. Potser vaig fer la primera fotografia amb aquella càmera...
Realment quina importància té? Segurament la primera fotografia la vaig fer sense pensar, ni enfocant, ni enquadrant,... però com deu ser? Ni idea...
Són les dues i onze minuts d'un dimecres 14 d'octubre. Aquest dia no tindria res d'especial si no m'hagués fet aquesta pregunta, i renoi, quin dilema, crec que seria un repte bastant impossible si me'l proposés, i no m'hi penso trencar el cap, potser apareix per art de màgia (coincidència, atzar, fortuna,...) i si no apareix què hi farem, tampoc sé quina és la última fotografia que faré, o sigui que encara em queda temps per trobar-les.
Bona nit!

Elena
P.D.: Quines sabatetes més reboniques que portava...

Comentaris

Entrades populars