SIMS ADDICTED


Només queden 12 dies per l'estrena del joc The Sims3, última versió d'un joc de simulació de la vida, del qual estic enganxada des de fa anys. Pels que no el coneixeu, us diré que no té res d'especial, és un simple joc d'ordinador en el que pots fer tot el que fas a la vida real: menjar, dormir, interactuar amb d'altra gent, anar amb bicicleta, buscar un treball, plantar tomàquets, comprar-te un cotxe... però a mi el que més m'apassiona és construir cases i decorar-les, i ara amb una nova eina, serà molt més divertit i personalitzat. És un d'aquells jocs que et criden l'atenció des d'un estant d'una botiga, te'l compres i ja està, ja l'has cagat. M'he passat hores enganxada a l'ordinador, aguantant-me el pipí, fent-me qualsevol cosa ràpida per menjar, fins i tot dir que estava malalta (cosa certa pel meu alt grau de dependència en aquest joc) per no sortir de casa durant hores... i ara torno a estar malalta esperant que passin aquests 12 dies el més ràpid possible, però es fan eterns................
Sólo quedan 12 dísa para el estreno del juego The Sims 3, la última versión del juego de simulación de la vida, del cual estoy enganchada des de hace años. Para los que no lo conocéis, no tiene nada en especial, un simple juego de ordenador dónde puedes hacer lo mismo que en la vida real: plantar tomates, comer, dormir, ir con bici, comprarte un coche,... pero lo que más me llama la atención es construir casas y decorarlas. Éste es un juego de esos que te llaman la atención desde un estante en una tienda, lo compras y ya la has cagado. Me he pasado horas en el ordenador, aguantandome el pipi, comiendo qualquier cosa rápida, incluso diciendo que estaba enferma (cosa cierta debido a mi alto grado de dependencia) para poder jugar otras horas más. Y ahora vuelvo a estar enferma, esperando que pasen esos 12 días lo más rápido posible, pero se hacen eternos...............

Comentaris

Entrades populars