How I spent my Christmas Time

Aquestes són algunes de les coses que he fet durant les vacances de Nadal.
This are some things I've done during this Christmas Holidays.

Menjant (un munt!) i bebent (...)
 Eating (a lot!) and drinking (...)




 
Fent fotos de mon cosí i mon germà tornant-se bojos
 Taking pics of my cousin and bro going wild



Menjant amb ma mare a Barcelona (x2)
 Having lunch with my ma in Barcelona (x2)



Fent fotos de ma mare enfadant-se (no tantes...)
 Taking pics of my ma getting angry (not that much...)



Fent fotos MEMORABLES :)
Taking MEMORABLE pics :)



Jugant amb els meus animalons
Playing with my pets



Corrent pel passadís per...
Running through the corridor to...
Fer cagar el tió
(catalan tradition)

Fent fotos de ma cosina fent fotos
 Taking pics of my cousin taking pics


Fent fotos de ma àvia fent fotos
 Taking pics of my grandma taking pics



"Jugant" amb música
 Playing tunes

I bastant més, però amb això es resumeix un bon temps en família :)
And much more, but with these ones I refer to a great time with my family :)


 Ara esperant el viatge a Hamburg en 8 dies... amb moltes ganes, així que probablement la pròxima entrada serà ja sent una "hamburguesa".
Ens veiem!

 Now, waiting for my trip to Hamburg in 8 days... so excited, so probably my next post will be from me being a "hamburger".
See ya!

Comentaris

Entrades populars